Edanurx58 Ben 12+4 te doktorumun direkt kız demesiyle cinsiyetimizi öğrenmiş biri olarak böyle postlara hayret ediyorum 😒 38+4 oluyorum yarın. Çokta zor değil yani 12 den başlıyor millet öğrenmeye siz detaylı zamanına gelmişsiniz orda bile öğrenemiyorsunuz bana enteresan geliyor neyini göremiyorlar yani. Halbuki herşey net bariz belli oluyor. Anlayamıyorum hiç bu doktorları bu konuda