suzanacar Kızlar 27. Haftadayız ve 2 haftadır sağ bacağım inanılmaz ağrıyor topallıyorum basamıyorum resmen. Dr kullanma dinlendir ilaç yok dedi ama ne zaman geçecek bilmiyorum ve artık ağrı sinirlerimi bozuyor. Sağ tarafa yatamıyorum kemik mi eklem mi çözemedim de. Ama canım ciddi acıyor. Doğal bir çözüm bilen var mı bu acıya
Mavisim3457 suzanacar Benimde vardı doktor gebelik öncesinde eğer bel fıtığın vardıysa ondan dolayı etki yapıyordur normal dedi. Yada bebek ağırlaştıkça kemik yapımız bile değişiyor ya ondan kaynaklı da sinirlere birşeylerle etkisi oluyor.
Mavisim3457 suzanacar Çözüm birşey vermedi banada dinlen dedi. Ilık duş masaj olabilir başka da önerim yok üzgünüm. Bi zaman sonra geçiyor onu diyebilirim ☺️ Geçmiş olsun
Cekilmezbirkiz suzanacar valla babada hiç birşey geçirmez doğum sonrası düzelir hatta bebek büyüdükçe artar ağrısı dediler kalsiyum yazmadı magnezyum ü bile sağlık ocağı doktoru yazdı. Ben magnezyum kullanmaya başladım ve geçmeyince de artık sabah akşama çıkardım kafama göre. Ve inanırmısınız 3 günde kesildi ağrılarım. 36+6 günlük şu an ağrım kalmadı şükür.
kucukbirannr suzanacar aynı ağrı benimde sol bacağımda artık bacağımı açamıyorum üstüne basamıyorum tam iki hafta oldu napıcaz böyle psikolojim bozuldu
suzanacar Mavisim3457 bel fıtığı falan yok gayet normaldim aslında bir gün de oldu ne olduysa. Şimdi koltuk değneği kullanıyorum resmen çok acıyor ve gece uyutmuyor. Allah başka dert vermesin tabii de bu da pek bir manasız bir ağrı :)
suzanacar kucukbirannr kaç haftalık sizin? Valla geçen gün ağladım sinirlerim bozuldu. :) çok saçma bir ağrı gece uyutmuyor gündüz yürütmüyor. Allah başka dert vermesin tabii ama bu da çok saçma bir ağrı.
Kanalize suzanacar kemik ağrıları kramplar için genelde magnezyum yazıyorlar 12. Haftadan beri kemik ağrısı çekiyorum içtiğim sürede iyiyim yoksa ne yürüyebiliyorum ne uzanırken sağdan sola dönebiliyorum kemiklerim kırılıyor sanki 😢 kadın doğum doktorları şikayetlerinizi söyleyince yazıyor aslında neden yok demiş bilemedim ilaç da değil vitamin takviyesi
babecoming ah ben de bacaga vurab uyusturan bir bel agrısı yasıyorum😱 önceden fıtık baslangıcı vardı iğne tedavisiyle gecmişti agrısı ama suan yine aynı agrı sağda tam kalça baslangıcında, doktora gidince söyleyecegim size de çok geçmiş olsun 🙏♥️
2cocukluu-annee suzanacar benim de oyle oldu bi ara baya kotuydu nefesim kesiliyodu agridan yerimde duramiyodum.parol ve agri kesici jel verdi acildeki doktor bi de 4 saatte bir buz tut dedi gercekten 3 gunde iyilesti oyle yapinca
suzanacar 2cocukluu-annee buz ve sıcak su torbası işe yaramadı bende. Denemeye devam ama. Size de çok geçmiş olsun