İki haftadır sol bacağımda dayanılmaz bi acı var ilk bir hafta tüm kalçamdan topuğuma kadardı son 1 haftadır tam sol bacağımın arasından sanki bıçak batıyı yanıyo gibi bir ağrı dizime kadar ve asla o bacağımı düz tutamıyorum açamıyorum sinirlerim sıkışmış gerilmiş resmen 27. Haftamdayım böyle nasıl doğum yapıcam onu da bilmiyorum artık dayanamıyorum çok korkuyorum yaşayanlar yalvarırım yazsın