Bmbe21 bende hep tek baktım çocuklarıma hatta ikisini beraber emziriyordum oğlumu 3 yaşına kadar emzirdim tandem yaptım kzım da şuan hala emziriyorum ama bu sefer aynı şeyi yapmayı düşünmüyorum Çünkü çok yıpratıcı oluyor, benim annemde uzak gelse bile çocuklar çok alışık değil durmazlar, bahaneleri ile iletişimi daha kuvvetliler bu da kardeş olduktan sonra oldu daha alıştılar kalabalığa bizde babaanneden destek istiyoruz bakalım nasıl olacak kızımı emzirmeyi bıraktırmak isiyorum ilerleyen dönemde oğlumda çok düşkün bana ama artık 3 yal olduğu için sosyalleşebiliyor da