Yasomia Merhabalar. 37+2yim.. Merakla doğumumu bekliyorum. İnşallah çok uzamaz. Ortalama olarak cevabınızı merak ediyorum 😂 ben haftaya doğurmak istiyorum inşallah amin 😂🥲
Sngl9 Yasomia bende 37 2 oldum cuma günü alacak doktor Sezeryan günü verdi hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah minikler 🤲
Kahverengi Yasomia 35+9 36 diğelim tam gece 00.54 te zorunlu sezeryana alınmıştım oğlum erken gelmeye karar verdimişti bakalım yine hamileyim bu sefer ne olacak 😊
Kahverengi Haticeeeanne hiç dikkat etmedim sancılarım birden başldı açılmamda vardı bebek ters olduğu için sezeryana alındım