Oğlumda da kızımda da daha çok ekşi fresh şeyler aşerdim. Hatta ilk gebeliğim düşük yaptım cinsiyetini bilmiyorum onda bile aynıydı. Limon, meyve, kısır, çiğköfte tarzı. İlk üç ay Tatlıya hiç düşkünlüğüm olmadı. Hatta tablet çikolatalardan tiksinmiştim 😀 üç aydan sonra çikolata hariç diğer tatlıları yiyebildim ☺️