Busraozky 6 haftalık hamileyim doktor kanaman var dedi ama dışarda bir şey yoktu. progestan yazdı fitili kullandıktan sonra kahverengi kanamam oldu normal mi acaba fitili kullanırken kanama olması??
damlacgul Busraozky sen söylemeden nerden anladı, benim de kahverengi akıntım oldu doktora gittim progestan verdiler o kesti sonra tekrar olmadı