nurcakar03 Hastanenin doğum paketi yokmuş, doğum yapılacağı zaman doğum ne kadar ise ödeme o şekilde yapılıyormuş bize öyle bilgi verdiler. Bende sinan beye gidiyordum. Fakat bazı konular da araştır öğren gel diyor ayrıntılı bilgi vermiyor bu konu beni rahatsız etti sizde durum nedir?