Kubrabyd5 ay bende burda bekliyim hamile değilim temmuzda Bi düşük yaptım bos gebelikten şuan yine bebek düşünüyoruz bakalım ovilasyon testi ile takipteydim bu ay , ama boş gebelik olmadan önce kan aldırmaya hastaneye falan gidince o kadar kötü oluyodum ki kocaman insan ağla ağla 😅 rezil oluyom ama elimde değil dusununce bile elim ayağım Bi titriyo yanımda.biri oluuo hep elini sıkıyom hatta gorumcemin elini öyle Bi sıkmisim ki oradan sıkma kız kangren yapcan dediydi😂🤷♀️🤦♀️🤦♀️ ama Allah veriyo herld kolaylığını ya