Aryam2019 AlyaDerin21 epidural le hiç bir şey hissetmiyorsun doğum on dakikalık iş doktorun tavsiyesiyle ıkın komutlara uy yeter Doğum öncesi sancılar korkutur insanı
AlyaDerin21 Aryam2019 ciddimisin ayy Allah razı olsun yaa bende epidural yapacam ama yinede çok korkuyorum Peki bebek çıkmaya başladığında Ağrı oluyor mu?
History86 Aryam2019 canım ben hissettim epidural etkisini göstermeden Doğuma girdim açıklığım tammış meğerse sancın gelince ıkındın mı olay bitiyormuş çözdüm sonradan🙄
History86 AlyaDerin21 çıktığını hissediyorsun sonra bi rahatlıyorsun bakmışsın ki bitmiş 🤗ondan o rahatlık sancın bıçak gibi kesiliyor bi anda
Deletedmom381 History86 Sağlıkla büyüsün 🙏🏻🙏🏻 Hoşgeldin annesinin en değerlisi 🥰👶🏻 Geleceğin parlak olsun inşallah 🙏🏻♥️
Merismeryem History86 boyle okuyunca ne kadar rahat doğum diyorum ama korkudan oluyorum 39 haftalm sancm var fakat acilmm yokmuş bugün cati muaynesnde de cok cnm yandi
Kubra008 History86 ay ne güzel, rabbim sağlık versin her bunları okumam da ağlıyorum ben nasıl doğuracam diye, sancıdan değilde BNde kesiyorlar ya omdan çok korkuyorum 😭😭😭
History86 Kubra008 ben parmağım kesilince bakıpta saramayan insanım🙄hiç ama hiç anlamıyorsun tek hissettiğin sancıların oluyor onu hiç düşünme..sadece doğru ıkınman önemli ☺️Onu da doktor ebe sana gösteriyor Doğumda..bunları düşünme
melise Gözünüz aydın☺️☺️☺️☺️Çok güzel ilerlemiş açılmalar maşallah😊Sağ Salim anneciğine kavuşmuş 😍sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olsun inşallah💜
Mgsrcn History86 ayy ne güzel anlatmışsınız hayirli ömürlü olsun insallah Allah saglikla sizlerle birlikte büyütmeyi nasip etsin inşallah darısı başımıza 😍😍🙏🙏
Eymerce Maşallah çok kısa bir sürede Doğum yapmışsınız 😊 ben Doğum hikayemi anlatmaya korkuyorum şahsen. Tam bir faciaydı 😢
History86 Eymerce ay evet bende doğuramam diyordum ama 3 saat içinde bitti çok şükür 🙏 açılmam çok hızlı ilerledi..onu da hamileliğimi çöm aktif geçirdim son birkaç saat öncesi çarşıda mağaza geziyordum ona bağlıyorum🤗
turkan12 Mahşallah ne güzel yazmışsınız Allah’ım sağlıklı bir şekilde analı babalı büyütmek nasip etsin benimde son günlerim 39+3 ama hiçbir belirtim yok biran önce inşaallah bende kurtulurum sizin gibi 🤗🙏
Kbrapoyrazunl History86 Allahım sağlıklı huzurlu bir ömür nasip etsin inşallah.. bizde böyle güzel doğumla kavuşuruz bebeğimize inşallah 🤲
History86 AlyaDerin21 canım hani çok kolaydı diyemem ama öldüm bittim de demiyorum🤭evet biraz zordu anan sayılı saatlerdi sıktım dişimi..sonra doğunca gerçekten hiç acı kalmıyor acayip bi rahatlama oluyor ..yapılmayacak bişey değilmiş yani🤗