Cuma günü acile gitmiştim doktor salı ya da çarşamba politkinliğe randevu al gel dedi. Randegu bulamadığımı söyleyince sabah erkenden gel belki burda sıra verilir vermezlerse eğer ecilde giriş yap dedi. Gek demesinin de sebebi nst de sancım çıktı ve parmak ucu kadar açılman var demişti. Şimdi ben saat kaçta gidersem bana sıra verirlerr de muayene olabilirim acaba. Daha öncr 8.30 da randevum vardı gittiğimde orda bi hasta sıra almak istediğinde kayıtlar az ônce doldu demişlerdi