minikmucizeemaak Kızlar merhaba, 2 arkadaşım india dan sipariş verdi ama çikolatasını pek beğenmedim. Çikolata deposundan sipariş veren var mı? Çikolatası nasıl , güvenilir mi?
Yazmelegi_ minikmucizeemaak aabaskitasarim kesinlikle çikolatası çok güzel çikolata deposuna da çikolata güzel arkadaşım sipariş verdi gayet iyiydi ama ondan sonra ezik felan geldi diyenler oldu
minikmucizeemaak Hilal_blc Tadı güzel miydi? Bir de doğumum Kasım sonu aralık başı erimez diyorlar ama bir şey olur mu arada kaldım
Hilal_blc minikmucizeemaak benimde kasimin 27 gibi dogum aldm buzdolabinin üstüne koydum buzluga koymadm ve tadı cok güzel
Hdemir1618 minikmucizeemaak yoo bence çok ucuz diğer sorduğum yerlere göre 100 adet 340 tl kargo ücretsiz kolonya şişesi hediye ve 4 güne teslim edildi
minikmucizeemaak Hdemir1618 Arada 50 tl fark var büyük fark yokmuş ama çikolata deposunda da çok güzel dediler sipariş girdim bakalım, teşekkür ederim 🥲