Faide2147 Bebisbg34 bende aynı durumdayım uzanınca yada ayaktayken de geçmeyen bir ağrı Bizim buradakiler erkek bebekte bel ağrısı olurmuş diyorlar 😅😅 Ben doktoruma sordum enfeksiyonundan dolayı olabilir demişti bana
gtoptasss Bebisbg34 bizde 15+5 deyiz ve geçenlerde belim fena tutuldu sağıma soluma yastık koyup uyuyorum yüzüstü uyumamaya çalış yüzüstü uyuduğumda daha çok ağrıyor ama şimdilerde geçti sola dönük uyu inşallah te z zamanda geçer
Bebisbg34 Faide2147 erkek bebek beklyorum ama demekki tek değilmişim otururken yatarken aynı sinirm bozuldu normalmiymiş