Kızlar ben devlet üniversite hastanesine gidiyorum yani sadeve doktorun özel oluyo ve ona ücret ödüyosun giris muayanesinde felan normal dogum 7 bin iken yarı özel yaptıgın halde bile odalar vs hep devlet hastanesi mantıgı degisen yok 17 bin olmus
Sorum şu ki devlette ebelerle dogum gerceklesen arkdaslar memnun kaldınız mı kalmadınız mı kafam cok karısık