Arkadaşlar merhaba bugün 2. Aşılamamı oldum Allahın izniyle 😇 gecen ay da yaptırdım negatif oldu. Doktorum onda da 3. Gün progestan başla 10 gün iç dedi ilkin de öyle yaptım ; ama bakıyorum herkes aşılamanın ilk akşamı başlamış progestana bende öyle yapıcam 🙈