Plasenta aşagıda ola biliyo yani dogum kanalına yakın oluyo yada tam kapatıyo kanamalar oluyo bazen dikkat et dinlen fazla ayakta durma agır kaldırma googleden sakın araştırma orda korkunç şeyler yazıyolar. Benimde plasenta dogum kanalına yakın detaylıda öğrendim zamanla çıkar dedi ama çıkmadı mecbur sezeryan olucam ayın 30.dikkat edildigi sürece bi sıkıntı olmuycaktır merak etme