Ceyda54 Beyaz bir akıntı geldi az önce normal mi bu sizce ilk defa tüp bebek yaptığım için merak ediyorum
Omerkazim Ceyda54 hormonlardan canim hangi ilaclari kullaniyorsun. Progestan kapsul kullaniyormusn.ben kullaniyordum.progestan hormon seviyesi arttigi icin benimde oluyordu transferde. Hala kullaniyorum devam ediyor
Kubrakoc35 Transfer günü dahil benimde 5. Günüm ama ben günden 6 tane fitil kullandığım içün akıntım var mı yok mu anlamıyorum fitilden 😀
Yasemincee26 Kubrakoc35 canım benimde bugün 5. Günüm. Bende fitil kullandığım için bilmiyorum akıntı olup olmaıdgını çünkü günlük pet kullanmama rağmen sürekli ıslaklık hissi oluyor
Kubrakoc35 Yasemincee26 canım ben artık ped kullanmıyorum çok ıslaklık oluyordu pet yerine kağıt havlu kullanıyorum daha kuru hissettiriyor her tuvalete gittiğimde yeniliyorum daha rahatım şuan
Kubrakoc35 Yasemincee26 belirtin var mı peki herkes bi sürü belirti saymış bende sadece sürekli uzanmaktan dolayı sırt ağrısı var 🤷🏼♀️
Momofelisa Kubrakoc35 canım doktorum kapı havlunun enfeksiyon yaptığını kullanmamam gerektiğini söylemişti. Haberin olsun. Onun yerine hemşiresine bana gazlı bez vermesini söylemişti.
Yasemincee26 Kubrakoc35 belim ağrıyor canm benim de ama çok yatma artık kan akışı olması laızm ben yatmıyorum artık. Bir de karnım ağrıyor ama göbeğimin iğne yerleri mi yoksa kasıgım mı ayırt edemiyorum
Tubii44 Akıntı normal kızlar adet sancısı gibi karın ağrıların kasıklarda ağrı göğüslerde ağrı benim belirtilerim bunlardı transferimin 4. Günü başlamıştı belirtilerim 7 haftalık olduk çok şükür
Kubrakoc35 Tubii44 inşallah sağlıcakla kucağına alırsın bebeğini 🙏 benim gögüslerim zaten verdikleri ilaçlardan dolayı uzun süredir şişkin ve ağrılı ondan ayırt edemiyorum 🤷🏼♀️
Ceyda54 Tubii44 benimde adet olacakmışım gibi ağrılarım var sol kasığım daha çok ağrıyor şuan 5. Günüm
Tubii44 Kubrakoc35 Sağol cnm Allah razı olsun zor bi süreç beklemek çok zor biliyorum. Taze transferdi bnm dayanamayıp 6. Gün yapmıştım silik çıkmıştı çatlatma iğnesinin etkisi dediler nasıl üzüldüm iki gün bekledim 8.gün yaptım yine cıktı 9.gün yaptım yine cıktı aynı gün gidip kan verdim 91 cıktı beta bugünde kalp atışını duydum çok şükür. Sabırla bekleyin inşallah Rabbim nasip eder😊🤲🤲
Yasemincee26 Kubrakoc35 hem oksapar hem de progestan iğne kullanıyorum. Estofrem günde üç tane kullanıyorum. Coraspirin , folbatake, prednol kullanıyorum ve d vitamini kullanıyorum birde progestan tifil sabah iki akşam iki
Ceyda54 Omerkazim progestan fitil ve iğne kullanıyorum ayrıyetten folbiol coraspin estrofem ve kan sulandırıcı iğne göbekten
Omerkazim Ceyda54 bende bunlarin hepsinden kullanoyordum cnm.normal yani korkma yinede gidince doktorun danis istersen🥰
Kubrakoc35 Momofelisa yarım saate bir tuvalete gidiyorum sürekli değiştirince sıkıntı olmadı bende ilk transferimdede bu şekilde yapmıştım ama sargı bezide deneyebilirim
Tubii44 Ceyda54 Benim 6.gündr cıkmıştı ama çatlatma iğnesinin etkisi olabilirdi bnm bence bekle iki gün dsha net olsn 😊