Use12345 canım benim alacaklarımı aylara böldüm şöyle yani yenidoğan şu kadar alıcam 0 3 ay şu kadar 2 4 şu kadar 3 6 bu kadar diye ayarladım öncelikle. Bebeğim kış bebeği olacak. Genellikle 4 aya kadar olan şeylerini hep uzun kollu aldım. Mesela yaklaşık 20 tane zıbın var uzun kollu doğduğundan 4. Aya kadar giyebileceğim, alt üst takımları var, patikli altlar, tulumlar, çoraplar hepsini gruplandırarak ve yazarak liste yaparak alışveriş yaptım. Onun dışında genel bir ihtiyaç listesi çıkardım. Bez, bebek temizleme pamuğu, ıslak mendil, banyo küveti, filesi, maşrapası, kovası, reflü yatağı, biberonları, emzikleri, eldiven ve şapkaları, ağız temizleme mendili, önlükleri gibi her şeyin listesini çıkardım. Biberon emzik Philips Avent aldım mesela anne göğsü ile uyumlu diye, ihtiyaç halinde vereceğim yoksa vermeyeceğim ilk etapta, kaşık biberon alın mutlaka yeni doğduğunda memeyi tutmazsa diye. Müslin battaniye aldım 5 adet penye battaniye aldım 1 adet peluş battaniye aldım yine 1 adet. Yastık yorgan ilk etapta ihtiyaç yok fakat babaannem yünden yapmış, anakucağı hediye geldi. Beşli hastane çıkışı hediye geldi. Ben bir tane isimli yaptıracağım bir tane daha 5 li hastane çıkışı alacağım. Beşik olarak bebek arabası olarak araştırma yaptım. Beşik Park yatak alacağım Elele Madre modeli, bebek arabası karar veremedim hala. Şampuan vücut losyonu pişik kremi siveno, incia veya ecowell alacağım mesela. Ateşölçer Braun alacağım, tırnak makası yenidoğan tırnak makası tercih edeceğim çünkü bebek törpüsü olarak geçen cihaz çok kullanılmıyor ve bebeğe enfeksiyon kaptırabiliyormuş. Bunlar dışında kundak ve sling alacağım bir de şuan aklıma gelenler bunlar canım yine bişey gelirse aklıma yazarım