777kunfeyekuner Ben 2021 de doğum yaptım odalar tek kişilikti ama o zamanlar covid vardı şuan hala aynı mı yoksa iki kişi mi kalıyor
Birminikannesi1 777kunfeyekuner tek kişilik oda da varmış çift kişilik odada hangisine denk gelirsen artık
Melike_02 777kunfeyekuner eltim doğum yaptı 1 hafta önce çift kişilik odada kalıyor şuan. Sanırım normal doğum tek kişilik sezeryan çift kişilik odalarda kalıyor
Mervebektass Bende 2021 de oğlumda 1 hafta yattım ama dediğiniz gibi covid dönemiydi o şuanda benim bildiğim tek kişilik oda sayısı fazla oldukça çift kişilikte var denk düşen ama odaların büyük olduğunu biliyorum 😊
Cagla01- Merhaba kızlar bende çam sakurada doğum yapmayı düşünüyorum çevrem memnun bende inşallah memnun kalırım eşimin sigortasından yararlanıyorum ücret ödeniyo mu bilginiz var mı doğum parası felan
Mervebektass 777kunfeyekuner normalde devlete ücret ödemiyorsunuz fakat eğer hiç bir sigortanız yok ise sizden ücret talep ediliyor bunun için hamileyken anne sigortası diye bir sigorta var hemen onu yapıyorlar 😊