Anneadayi_2610 bence yaptırın. Şeker yüklemesi dediğiniz şeyin zararlı olduğunu düşünüyorsanız eğer içilen içecek 2 adet baklavada ki şekerle eşdeğer boyutta. Böyle düşünüyorsanız hayatınız boyunca hiç tatlı şeyler yemiyorsunuz demektir. Ayriyeten yaptırmadığınızı varsayalım gebelik şekeriniz var diyelim ki ve siz bilmiyorsunuz test yaptırmadığınız için bilmediğiniz için de diyet yapmıyorsunuz böyle durumda erken doğum, ölü doğum vs gibi şeylere sebebiyet verirsiniz ve bebeğiniz zarar görür. Aslında yaptıracağınız test bebeğinizin zarar görmemesi, şeker gibi bir hastalığınız varsa önlemini alıp diyet başlanması için yapılıyor. Yoksa kimsenin 2 dilim baklava şekeri içeren bir içecekle bebeğinize zarar verme gibi Bi isteği olamaz.