Yuli 37 haftalik olduk hurma yemeye başlıcam ama gunde kac tane acmi tokmu hepsini ayni oğündemi gun icindemi yiyorsunuz 🤔🤔🌸
Yuli Sinemkrdg yok canim yaaa 7 tane yiyorlarmis genelde ama ben emin olamadim. Acmi tokmu hepsini ayni zamandami bunlari sordum daha onemlisi. Dogumu kolaylaştırdığı soyleniyor doktorumda yiyebilirsin diyor zaten.
Sinemkrdg Yuli banada akrabam bir tane ye şekeri çok demişti ordan biliyorum canım 7 duymadım hiç burda bekliim de öğreniyim :)
Yuli tazeanne61 Banada cok fazla geliyor 3 5 7 tane yeniyormus genelde baktim onceki forumlara 7 yiyem agirlikta
tazeanne61 Yuli öğünlere bölüp yemek en iyisi ama 7 adet hurma da fazla gibi az ye her gün ye bence 😊
Nostalgiaplatz Kızlar hurma şekeri yükseltir mi? 5tane yedim bugün tabi öğünlere bölerek ama hala canım yemek istiyor. Bi 5tanr daha yesem 10fazla mı olur gebelik şekerim çıkmamıştı gebeliğin başlarında testte ama şimdi 37.haftadayım sonradan şeker çıkar mı?