Gamze_yildirim 31 haftalık hamileyim beni bir kere bile aramadılar hep ben gidip işlerimi gördüttüm bende troid var onun için kan tahlili vermeye gidiyorum gitmişken soruyorum gebe izlemim var mı diyorum tetanoz aşımın haftası geçmek üzere hiç arayıp demediler bile ben gittiğimde dedim aşım olucak mı diye aa evet diyorlar sadece bir kere eşimi aradılar oda o sma için kan vermişti o yüzden gebe olan beni hiç aramadılar 😂