teacher-mom21 Hamile olduğumdan beri ara ara böbreklerim ağrıyor sizde de bu durum var mı dokroruma diyince olur dayanman lazım dedi acaba çift rahimliyim diye mi oluyor
BirVeraAnnesi35 teacher-mom21 ilk gebeliğimde benimde oldu 5.aydan sonra dayanılmaz hale geldi hem böbrek büyümesi hem böbrek taşım varmış benimki ondandı