ressamanne_ 3 gün gecikmem var belirtiler vardı zaten ama aşırı bel ağrım var 2 gündür. Testimde belli çıktı 2. Çizgi ama çok koyu değildi kan verdim 4.82 çıktı böyle olup yükselen varmı? Hamilemiyim değilmiyim şimdi🙈
tugcesakzci ressamanne_ takip edin yüksek ihtimalle geç döllenme var normalde gebelik yoksa 0.100 falanç çıkıyor. 4.82 değerine göre gebe değilsiniz ama yüksek ihtimalle 2 gün sonra 5 in üzerine çıkmış olur
Anneoluyorumm00 ressamanne_ benim 7 gündür gecikmem var ne teste nede kanda çıkmadı senin olabilir canım belki geç döllenmedir
damlacgul ressamanne_ gecikme olduysa daha yüksek çıkması gerekirdi tekrarlamanız lazım ama olmayabilir bebek
ressamanne_ Anneoluyorumm00 aa anladım canım hayırlısı olsun ya bekle bakalım biraz daha, benimde adet günümde 0,200 dü bugün böyle çıktı umarım sağlıklı şekilde yükselir 🙏🏻
SevimM18 Anneoluyorumm00 geçen ay bende öyle oldum 15 gün adet gecikti kan verdim hep 2.30 çıktı gebelik yok dendi geç yumurtamaymis 15 gün geçince adet oldum
Anneoluyorumm00 ressamanne_ inşallah sağlıklala yükselir canım benim gecikmenin 6 günü yani dün 0.6 çıktı benim yumurtlama geç oldu ondan bekliyorum bakalım inşallah güzel haberler alırız
ressamanne_ damlacgul 2 en fazla 3 gün gecikme oldu doktor yumurtlamaya göre artar değer dedi bakalım☺️2 gün sonra tekrarlayacağım
Anneoluyorumm00 SevimM18 benim daha önce hiç bu kadar gecikmezdi en fazla iki üç gün erken olurdum hep . bugün 8 günüm kasik ağrım bel ağrım var hafif bende bilmiyorum ya
SevimM18 ressamanne_ arkadaşımın adeti 4 gün geçti değeri 5.57 di 2 saat sonra kan verdi 10 çıkmıştı geç yumurtlama oluyor
damlacgul ressamanne_ benim gecikmeden 60 çıkmıştı gecikme de olduysa şu an 200 300 çıkması gerekirdi diye düşünüyorum. Kimyasal ya da boş olabilir tekrarlarsanız artışa göre anlayabilirsiniz
Arasmom_ ressamanne_ benimde öyleydi yükseldi adetim gecikince sonuç ne kadar kimyasa Gebelikte olsa yükseldi yani
Arasmom_ ressamanne_ 8 /25/441 ile başladı 441 den 57 ye düştü 5 günde Kanamam başladı zaten Daha da gidip beta baktırmadım sıfırlanmıştır zaten