Nurbusra_ 1fatma_nurr ben daha önce 2 kere kullandım ama düşük dozda yani birinde yarım tablet 4 gün içtim diğerinde 2 gün içtim sadece ve hemen etki etki prolactin değerim düştü yan etki yaşamadım belki az kullandım diyedir
Gdhjddkkd Ben iki kez kullandım canım hiç yan etkisi olmadı bende normal hap bir yan etkisi olmuyor bildiğim kadarıyla
Gdhjddkkd 1fatma_nurr tam hatırlamıyorum canım ama soru yüksek değildi 33 gibi hatırladım ama yanlış olabilir
cokbilmismom Bende prolaktin yüksekliği oluyordu ve ara ara kullandım haftada iki gün yarım yarım içiyordum baya etkili bir ilaç hemen düşürüyor normal seviyeye. Yan etki pek hissetmedim ben
myangelson 1fatma_nurr benim sütüm gelmişti mastıt olmuştum geri gitsin diye vermişti doktorum çeyrek içtim yan etki yapmadi sadece çok hafif uyku yapmıştı o kadar başka birşey yapmadı bende