Masal-10 benim doktorum da bana yalnızca decavit vermişti. İnceledim içerisinde d2 var fakat d3 yok. Hamilelikte d3ün önemli olduğunu okumuştum. Doktoruma sordum, olmasa da olur tarzı şeyler söyleyip geçiştirdi. Ben de kendim gidip sağlık ocağına d3 damla yazdırdım. Aile hekimine danıştım o da onayladı. İkisini birlikte kullanıyorum başından beri. Yani ikisini bir vermesi sorun değil fazla d vitamini filan almış olmuyorsunuz, içinizi ferah tutun. Yine de doktorunuza danışın, içiniz rahatlar.