Masal-10 Kızlar doktorum ikisinide almamı istedi. Bugün arkadaş ben sadede decavit kullandım . Onun içinde de D vitamini var fazlası zarar bende benim doktorum vermedi dedi . Korktum bende doktoruma haftaya gidicem acaba birlikte kullanan var mı ?
Kullaniciadii Masal-10 canım bende decavit kullanıyorum doktorum d vitaminide verdi ama haftada 2 kere sadece d vitamini
Mavigozunannesi Masal-10 bana da verdi d vitamini ama kullanmıyorum d vit değerine bakıp ta kullanmani oneririm
2lokummannesiii Masal-10 kullanılmaz canım. D vitamini fazlalığı böbreklere zarar. Ben böbrek hastası olduğum için biliyorum.
Ygunver Masal-10 ben kullanıyorum canım folik asiti bıraktığımdan beri decavit feramat ve coledan bunlara rağmen değerlerim ne fazla ne düşük olması gerektiği gibi şu an 35 haftalığız
EbruBoluKaya 10 haftadan beri hem vitamin hem d3 damla kullanıyorum 34 hafta olduk. Bence doktorunuzu dinleyin zarar vericek birşey olsa verir mi doktorunuz
Masal-10 EbruBoluKaya 14.haftada decavit ve d vitamini verdi . D vitamini 3 damla ekmeğe damlat dedi . Decaviti de alıyordum ama arkadaş böyle diyimce çok korktum 😥 Acaba bir yanlışlık mı oldu dedim . Bebeğe zararı olmuşmudur diye düşünmeden yapamadım .
Masal-10 Kullaniciadii Ya banada günde 3 damla ekmeğe damlat dedi birde decavit verdi . Arkadaşda böyle diyince çok korktum 😥 Doktor da yanlışlık yapmaz heralde diye düşünüyorum ama içim içimi yedi
EbruBoluKaya Masal-10 vallahi 10.haftadan beri hem decavit kullanıyorum hemde d3 vitamini günde 4 damla kullanıyorum Allah’a şükür hiç bir sorun yaşamadım ne zararı olacak olacak olsa doktorlar verir mi yanlışlık yapılacak bir durum değil gebelik içiniz rahat oksun doktorunuza güveniyorsanız başkalarını dinlemeyin ki herhalde arkadaşınız doktor değil lütfen rahat olun
GlstnMrt Masal-10 ben hem decavit hem de devit 3 damla kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım ama siz yine de sorun ne olur ne olmaz
Masal-10 GlstnMrt Bende kullanıyorum canım hepsini . Ama kızlar decavitle d vitamini var ekstra d vitamini zararlı diyimce çok korktum doktora gitmeme daha var çok korkuyorum 😥
gamzecgr Masal-10 ben de sadece Multivitaminli omega3 kullandığım için içinde var bı de havalar çok sıcaktı yazın alıyoruz zaten diye d vitaminine gerek yok fazlası zararlı diye vermedi benim doktorum 27 haftaligiz daha yeni başlıcaz havalar serinliyor diye yani kullanılabilir artık doktorunuz yazdıysa alın 💐