Slnaycn Dün tansiyonum yukseldi diye yazmistim.. bugün öğlen spinal ile sezaryen oldum çok şükür bebeğim yanımda.. 2430 gram 47 cm doğdu darısı isteyen herkesin başına inşallah ♥️♥️🤲
Pinar0808 Slnaycn gözünüz aydın darısı bizlere inşallah sağlıkla kucağımıza alırız.doğum hikayeniz pozitifse paylaşır mısınız🥰