Sehermahsum7321 Anneler benim ikinci gebeliğim ben oğlumu ilk gebeliğim de oğlumu 15 haftada hissettim hareketlerini şimdi ikinciye hamileyim 17 haftalık olduk daha da hareketlerini hissetmiyorum hissetmedim
Masal-10 Sehermahsum7321 İlk hareketler 19.haftada hissettim. Oda bazen vardı bazen yoktu. 26.haftadayım anca artık hergün hissediyorum tatlım
Mervebektass Sehermahsum7321 canim ben 3. Hamileyim daha yeni yeni 21+5 de hissediyorum tam hareketleri normal bunlar 😊
Zlyha58 Sehermahsum7321 bende kızımda 14 haftalıkken hisettim şuan 16 haftalığım hissetmiyorum 😂 sebebini bilemiyorum
Sehermahsum7321 Zlyha58 ayy bn oğlumu çok erken hissettim şimdi de 17 olduk hiç hissetmiyorum perşembe günü detaylı ultrasonum da var bakalım
777kunfeyekuner Ya bende iki gebeliğimdede bebeklerim az hareket ediyor. Bu bebeğim de öyle sayılıdır hareketi
Sehermahsum7321 777kunfeyekuner işte oğlum maşallahı vardı 15 haftalık hissettim onun tekmeleri ile kusardım hep
Yagmur-194 16 haftalık oldum hala daha hissetmiyorum zaman zaman karnımın bazı yerleri sert o kadar. Nasıl anlıyorsunuz?
Sehermahsum7321 Yagmur-194 kayma oluyor şişkinlik oluyor bazen böyle tık tık şeklinde oluyor kalp atışları gibi işte
Burcuilker1 Masal-10 bende 19+3 geçen baya baya hissettim vurdu kımıldadı falan dün çok nadir hissettim yani normal o zaman değşl mi ?
Sehseh İlk gebeliğim 20 haftama girdim bugün çok nadir hissediyorum bazen bağırsak hareketimi diyorum acaba
Emeloo 26 haftaya kadar hissetmeme normalmiş bende hissetmiyorum diye ebeye sormuştum 20. Haftadan sonra hissetmeye başladım
Masal-10 Burcuilker1 Normal Tabiki hatta benim 19.haftadan sonra hergün devamlı olmadı bile daha yeni düzene girdi