Elifdddd Merhaba arkadaslar 21+2 haftalığım sağ kasığımda yürürken bacagımı kaldırırken ağrı var neden acaba yaşaym varmı tek taraflı korkulcak bi durum varmıdır
denizyc Elifdddd bebek sağ taraftaysa sağa baskı yapıyor olabilir benim solda bazen sola baskı yapıyor doktora sormuştum normal demişti
Elifdddd denizyc evet oda olabilir araba kullandım bugün mesela ondan sonra basladı ağrı kasıyormuyum kendimi tam anlamadım ama ağrıncada insan panik yapıyor:))