bastet Kızlar bebek doğum kanalına inmeden doğum belirtisi olur mu? 39+2 oldum hiçbir belirtim yok bebek zaten çok yukarda, söylemesi ayıp ishal oldum. Doğum belirtisi diyolar inşallah öyledir, sizce??