Doktora soruyorum. Doktorum da nasıl biriyse ne sorsam çok erken diyip gecistiriyo. Kasigımda ağrı oluyor diyorum erken diyor. Midem yanıyor diyorum şurup ver diyorum erken diyor bebeğin olduğu yeri ağrı diyorum erken diyo. Bende şaşırdım doktorumu degistircem