Ben ilk doğumumda kullandım . Hastane çantama suyu okudum koydum . Yasin , Meryem Suresi , Ayetel kursi , diğer sureler baya şey okumuştum geçmiş gün şuan hatırlamıyorum . O su çantamda durdu. Hastaneye gidince sancı başladığı anda sudan birkaç yudum içtim geri kalan suya da Meryem ana otunu koydum . Açılmam güzel ilerledi . Siz doğumdan çıkar çıkmaz birinin otu sudan çıkarması gerekiyor . Yani buna inanmak önemli diye düşünüyorum . Ben inandım faydası olduğuna . Bu doğumum da da yapacağım