Meryem410 Bende devlete gidiyordum, doktor-hastane farkı oluyor ne yazık ki.. Şehrimdeki bi devlet hastanesinde kadin doğumun olduğu kata bile eşimi almazlarken,doğum yaptığım baska bir devlet hastanesinde tüm muayenelerime eşim girdi,yanımda da refakat etti