Aysegulll11 En son dün gittim 33+5 2600 dedi doktorum . Sağlıkla gelsin hepimizin bebisleri inşallah 🥰🥰
alleeyk @"Ayseecihangir Gayet iyi bence bende kendimin az diye düşünüyordum ama ortalama hemen hemen herkesin aynı ilerliyor. Sağlıkla gelsin inşallah🙏🏼
alleeyk @Aysee1123 Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏼 Cinsiyetiniz nedir birde normal doğım pozisyonunda mı bebişiniz bizim hala daha normal doğum pozisyonunda değil 😅
Aysee1123 alleeyk Kız 🦄 Benim 35 te baş gelişti, 36 da makattı, 38 de gittiğimde yine baştı 3 gün önce. İnşallah birdaha değişmez artık 😂