Sibel0330 Dolunya inşlh rabbim gönlüne göre versin kız annesi olmak çok güzel benim 2 kızım bir oğlum war Buda kızsa eger 3 kız annesi olacam hayırlısıyla 🥰
Dolunya Sibel0330 benim de iki oğlan var buda kiz olsun cok istiyorum Senin iki kızın varmış Bir de oğlun varmış Bu da oğlan olursa daha iyi olur eşit olur