Aden-Lina Ecrnsuos Benimde ağrılarım sol kasığımda cok oluyordu bebek büyüdüğü ve baskı yaptığı için normal dedi doktorum ve düzenli magnezyuma baslattı
Ecrnsuos Aden-Lina endişeleniyorum canim ya belimde vuruyor agri birde magnezyum vermişti doktorum kullanayım geçiyormu o halde sen kaç haftaliksin
Ecrnsuos Ay canım endişeleniyorum. En ufak birseyde nebiliyim belimede vuruyor ağrı magnezyum kullanayım madem öyle doktorum vermiştide senin kaç haftalik bebeğin
Razee Ecrnsuos benim sağ kasık ağrım var aynı şekilde belime vuruyor ağrısı sağ kasığımdaki ağrı dolu dolu kasığım sanki patlayacak gibi ağrıyor sizin ağrınızda öyle mi
Aden-Lina Ecrnsuos Bende hamileliğimin başından beri kasık agrısı özellikle sol kasık ve bel agrısı yasadım suan 38. Haftadayım hala devam ediyo doktorum magnezyum kullan bebek büyüyo büyüdükçe organlara baskı yapıyo normal demişti canım magnezyum içiyorum bazen agrım olmuyo bazen oluyo
Ecrnsuos Razee kac haftaliksin canım benim ilk aylarda çok ağrım vardı sürekli açıklık oluyordum bebegin yerlesme agrisiymis meğer dinlenince geçiyordu meğersem
Ecrnsuos Razee muhtemelen canım rahim gevsemesinden bu agrilarimjz doktoruma öyle dedi magnezyum kullaniyormusun
Razee Ecrnsuos evet kullanıyorum hatta doktorum bir de Progestan başlattı rahatlatır diye ama yok yani hiç bi faydası yok
Ecrnsuos Razee o progestandanda karaciğer enzimlerim yükselmiş oda riski bisey ben bıraktım hemen sende bir baktir derim farkına varmadan dahada yükseliyor
Ecrnsuos Aden-Lina eyvah eyvah bende gebeligimin başından beri bir ağrı haylada devam ediyor demekki devam edecek doğuma kadar tek korkum bu kadar ağrıyla açılma olması yani Rabbım sağlıkla vaktiyle kucağımıza almayı nasip etsinde başka bisey istemiyorum zor geçiyor gerçekten ilk gebeligim ama çevremde soruyorum hickimse agrisi olmadığını söylüyor
cokbilmismom Ben 8. Haftadayım sol kasık ağrıyor daha çok kendimi yordugumda oluyor ama bel ağrısı çok oluyor ya özellikle sol tarafımda aynı noktada sanki bıçak batırıyorlar öyle sancılı bu kadar erken bel ağrısı olur mu 😢
Ecrnsuos cokbilmismom oluyor canım yerlesme agrisinda ozelliklede o haftalarda bebek yerleşiyor ya o sebeptende bel agrisi asiri oluyor dinlen bol bol ben yatarak geçirdim o haftaları
Aden-Lina Ecrnsuos Benimde ilk gebeliğim bende senin gibi çok korkuyodum bir şey olur diye ama hayırlısıyla cuma günü kavuşucam kızama 🥰
Razee Ecrnsuos cuma kontrolüm var şeker yüklemesi yapılacak o zaman tekrar bi bakar heralde tahlillerime