-rabiss54- Severgulcinn hiçbir tedavi uygulamiyorum doktorum bana balık yağı vermişti hamilelikde vitamin olarak onu içince biraz iyi oluyorum
ysysys 3-4 tane gün kurusu yiyip üzerine de bir bardak su içiyorum. Gebelikte henüz kabızlık yaşamadım çok yeni olduğu için ama hayatım boyunca sürekli yaşadığım için en iyi çözümü bunda buldum