35+5 haftaliğim normal muayeneye gelmiştim gün içinde kasilmam oluyodu düzensiz acilmam varmi Diye alttan muayene yaptılar kanamam oldu alttan usg ile bakti iyi bi sıkıntı yok dedi ama kanama olunca ağlamamak için zor tuttum kendimi şuan elim ayağım titriyor korkuyorum kasılma oluuyo. Diye serum taktılar kanama normal dedi ama benim sakinleştirmek için dedi gibi geldi beni rahatlatin nolur busey olmaz demi 🥺🥺🥺