Bebisbg34 Faide2147 benımde martın 14 15 i gözüküyor bende hiç birşeycik almadm daha cok erken dimi ? Bıde ılk gebeliğim hiç tecrubem yok
Faide2147 Bebisbg34 benim ikinci gebeliğim ilk kızdı şimdiki cinsiyetimiz ise erkek mecbur herşeyi baştan alacam 🙃
Faide2147 Bebisbg34 ben 15 haftalıkken azar azar hissediyordum günde bi iki kere olacak şekilde 18+2 yim şuanda tam hissediyorum
Ervaa35 Esleeemmm bende martın ya 21 i ya 22 si😂 inan bende o mevsime ne gider diye düşünüyorum oğlumda 21 martta doğdu ama sanki hafızam silindi hatırlamıyorum alt tarafı 3 bucuk sene gecti yani kararsızım tulum mu alsam daha çok yoksa alt üst takım mı karışığım😂😂
Mommybabyy Esleeemmm aynı gün tarihlerimiz 😂 martta hava soğuk oluyor uzun kollu almayı düşünüyorum hatta haziran da bile bizim burası serin oluyor iki 3 ay uzun kollu giyer yani
Faide2147 Bebisbg34 ilktir ya belki ondan olabilir benimki ilk 17 haftada hissetmiştim bunda ikinci gebelik olduğu için erken hissettim sende hissedersin bi iki hafta sonra
denizalismom Faide2147 benim de aynı 15 Mart gösteriyor. Bende hiç bişey almadım . Siz Diyarbakır da mı yaşıyorsunuz?
denizalismom Faide2147 bende öyle düşünüyorum. İlk gebeliğim kalın mı alsam çok ince almiyim diyorum da bakalım .
MelikeD Gzdde0 ben de Martta doğum yapacağım yarın 19 haftalık oluyoruz ayın 30 una detaylı için Güzelyalı Hastanesi Mete sucu dan randevu aldım, normalde balcalida çalışıyor üç gün Güzelyalı ile anlaşmalı imiş. 2000 dediler ücret için.
Gzdde0 MelikeD Maşallah sağlıcakla kucağına al inşallah 🤗 Mete Sucu yu da duymuştum şehir hastanesinden memnun kalmazsak onuda deneriz sanırım