Yusufmirayyy 30. haftadan beri öyleyim, 32 de muayene nst sonuclarım normaldi. Ama sanki bana göre normal değil gibi hele fıldır fıldır gezen hamileleri gördükçe😂 Benim bebe artık bırakın yürümeyi evimin günlük işlerini yapmama bile müsade etmiyo hemen toplanıp sertleşiyo resmen, bakalım cuma günü 34. hafta kontrolüm var tansiyon ve ayakta şişmelerimde başladı inşaallah günümüzü sağlıkla doldururuz