Gamzenakit Arkadaşlar ilk haftalara göre şikayetlerim azaldı diyebilirim cok kusuyordum suan kusmuyorum mesale bulantım ara ara oluyor uyku halim var ve iştahım açıldı allahıma şükürler olsun yiyebiliyorum bu iki gündür 🙏👼🧿 sizde durumlar nedir
Vandb Gamzenakit kaç haftalık sınız ben 14 haftalık yine ilk zamanlara göre daha iyi diyebilirim ama ağzımdaki iğrenç tat herşeyi mahfediyor
sevaldqn1 Gamzenakit 3. Trimesterda olan birisi olarak diyorum tadını çıkarın çünkü 3 hiç kolayyyyyy değil yaşam mücadelesi veriyorum resmen herşey başa sardi
Azize64 Gamzenakit ayy valla ben şu an 21+5 im ama hala miğde bulantım geçmedi bi de aksi gibi 2 3 gündür miğde yanması başladı ikisi birden çok ağır gelmeye başladı yarın doktor randevum var rapor almayı düşünüyorum bazen yürüyemiyorum belimden dizlerim doğru sanki bıçak batar gibi ağrım oluyor akupuntur iyi gelir demişti doktorum 1 kere yaptırdım ilk 3 4 gün iyi oldum ama sonra yine başladı bacağımdaki ağrı 2.akupuntur randevum 1 hafta sonra
Nuraaa Gamzenakit 13. Haftada bır anda ıstıfram bıttı ve 23 haftaya kadar sankı hıc hamıle degılmısım kımı normal hayata devam ettım 24. Hafta ıtıbarı ıle karnım buyumeye basladı ve kemıklerım agrıyordu suan 33 haftayı gectım ve arada bır mıde bulantılarım oluyor belım agrıyor agırlasmısım hayırlısı ıle sag salım kucagımıza alalım
Gamzenakit Vandb 14+4 üm bu haftaya helene kadar cok kustum ama suan sadece bulantı giv bişey var bide uyku hali var bide tabi beyaz akıntı var cinsiyetiniz bellimi 👼🙏🧿
Vandb Gamzenakit ben bu zamana kadar ilaçlarla geldim hep çok fazla kusuyordum. 2 hafta önce kıza benziyor demişti ama daha erken dedi fetal dna yaptırdım sonucu bugün yarın çıkar sizin bellimi
Gamzenakit Vandb cuma günü gidip bakacağız bakalım gösterecekmi 👼😊 hadi bakalım sağlıklı sıhatli kucaklarımıza alalım allahın izniyle kız erkek farketmiyor 🧿👼🙏☺️🥰
Gamzenakit Vandb tabi tabi öyle sağlıklı olsunlar tabi kız erkek farketmiyor 🙏👼 bakalım göreceğiz insallah cuma gittiğimizde kontrole
Gamzenakit Azize64 ayy allahım bazılarında 14. Haftadan sonra geciyolar diyorlar ama anlamadım herkeste farklı gösteriyor ozaman 🙏
Bsr_0 sevaldqn1 tek bı güzel yanı var tekmelerini daha net görmek ve hissetmek onun haricinde berbat geciyo dediğiniz gibi 🙈🌸
Gamzenakit Nuraaa amin amin sizin az kaldı artık yolun sonuna gelmişsiniz sağlıklı sıhatli kucağımıza alalım🙏👼🧿 cinsiyeti kaçıncı haftada öğrenmiştiniz
Azize64 Gamzenakit evet ilk hamileliğimde 2 ay miğde bulantısı çektim sonrası çok rahattı şimd bi türlü geçmiyor