ksksister35 Bnde 35 haftalıgım,34ten sonra iki hafta da bir gidiliyor,iki defada nstye girdim, ama bnm 32de ağrım var diye girmiştim belki daha geç basliyordur nst
Zozdmr01 ksksister35 iki haftada bir gidiyordum ama sancı olunca bir hafta sonra gideyim ne olur ne olmaz
yesilkahve Zozdmr01 geçen hafta 31+1 ken rutin kontrole gitmiştim haftaya gel nst bakalım dedi. Yarın yine gidicem 32+1 deyken yani bir sonraki kontrol ne zaman olacak ben de bilmiyorum iki üç hafta olur herhalde
Zeynep_ze Zozdmr01 31e kadar 4 haftada bir gittim şimdi 3 haftaya düştü sonraki randevum 36+4 e denk geliyor bir sıkıntı olmazsa o gün sezaryen tarihini alacam o kadar
Asdfgh_jkl Zozdmr01 32+1 de kontrole gittim 3 hafta sonra çağırdı bana çok uzun sürede çağırıyor gibi geldi sonuçta son haftalar bir şey olabilir su azalması kordon dolanmadı gibi Allah korusun bebişlerimizi 🙏🙏