Mervveeeee bebek büyüdüğü için, rahim büyüdüğü için. Ben de 29+6 yım 26-27. Haftalarda benim de karnımda ağrı oluyordu doktora sordum bebek büyüyor organlar da haliyle geri çekiliyor ondan dedi.ama siz yine de doktorunuza danışın sizin ağrı şiddetinz nasil bilmiyorum ama benim dayanilmayaxak gibi şiddetli değildi normal ara ara ağrı giriyordu karnıma bir iki dk sonra geciyordu