cansbade ben genel olmuştum mükemmel bir doğum geçirdim ağrı sızı acı asla hiç birseyim yoktu şimdi yine olsa yine genel olurum ama spinali tercih eden daha çok kişi var bebeği görme açısından anestezinin bebegi etkilememesi açısından süte geçmemesi açısından falan ama bence süt zaten kişiye göre değişiyor herkesinki doğum yaptığı an gelmiyor benimki 3 gün sonra gelmişti bebege etki etmesi konusunda ise benim anestezi uzmanım mecburi genel anestezi demişti mecbura kalanlar napicak çok şükür bebeğimde gayet iyiydi hiç bir sorun yaşamadık darısı simdikine inşallah 🙏🏻❣ sağlıcakla kavuşun inşallah