Irmakmomss19 ilk gebeligimde baya korkmuştum üç kez ayrıntılı ultrasona girdim oteldeki dr korkutmuştu devletteki normal doğumdan sonra çocuk doktoruna götürün muhtemelen doğumdan sonra düzelir demişti çok şükür doğdu üç gün sonra gittik herşey normaldi şimdi de hamileyim sol böbreğinde biraz genişlik var ama korkulacak bisey degil doğumdan sonra kontrol eğirirsiniz dedi hem devlette hem özelde