BbuketK Kızlar hastane terliği seçiminiz hangisi oldu özellikle ocak ayı gibi soğuk bi ay için benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🥰
Gamzekand BbuketK otel terlği gibi olan süngerlerden tercih etmeyin bence kalın tabanlı standart ev terliği alacağım ben
mahperii BbuketK valla ben dümdüz crocslarımı alıp gidicem😂 kalın havlu çoraplarımıda çekerim altına oh mis
Sehrazatt BbuketK ben plastik normal terlik aldım ama hastaneden çıkarken giydim sadece hastane nin böyle kağıt gibi olan terliği vardı onu giydim tuvalete giderken yürürken falan
Meeryem BbuketK ben ev terligimi koydm pelus gibi zaten yikanadabiliyor rahatta ederim baska bi terlige bence gerek yok diye dusunuyrm
BbuketK Gamzekand ya bende öyle istiyorum ama ayaklarım çok üşür benim ondan öbürlerini tercih etmedim de ev terliği gibi olanlar komik olmazmı 😁
Gamzekand BbuketK ev terliği derken içi peluş olanlar var mesela ben onlardan alacağım mllet dışarda bile giyiyor 😂
Gamzekand @“BbuketK”# BbuketK  umarım yükleyebilmişimdir bunlardan bahsediyorum 😊
Tobiko Daha bugün koydum çantama dışı plastik içi peluş olanlar var evde kullanıyordum zaten. Hastaneden gelince makinaya aticam 15 dk da zaten arada atıp yikiyordum
busesen Gamzekand benim 40 haftam 2 aralıkta doluyor kışa denk geliyor ben de bunlardan almayı düşünüyorum en azından eve gelince altını üstünü temizleyip kullanmaya devam ederim diye
BbuketK Gamzekand ay evet çok güzelmiş bu 🥰🥰 bende crocs almayı düşünüyodum ama banada fikir oldu çok teşekkür ederimmm💖💖💖
Yenianneperci35 Hnd1895 ben de crocs düşünüyorum🙈 ama ocak ayında olacak doğumum ondan tedirginim biraz üşür müyüm diye😅
Minigininannesi BbuketK hastane çok sıcak oluyor. Hastanede çalıştığım sürece hep crocs türü giydim hiç üşümüyordum. Kasım sonu doğumum var yine crocs koydum çantama özellikle bir şey almadım
BbuketK Minigininannesi bende crocs çok severim ama işte benim ayaklarım çok çabuk üşür ve afedersiniz hemen gaz dolarım bebeğe geçer sütüm den felan diye farklımı tercih etsem diyi düşündüm 🙈🙈🥰