Gamzekand Kızlar bugün detaylı ultrasonda doktor bebek aşağıda çok mu hareket ettin yürüdün dedi ama sorun teşkil etmezmiş bu durumu yaşayan var mı (22. Haftadayım)
Mavisim3457 Gamzekand Kendinizi yorunca evet benim de aşağı iniyor. Haftanız erken endişe etmeyin tatlı bir şey yiyin sol yana yatın yarım saat sonra yukarı çıkar oynar sizde rahatlarsınız. Ilık duş da iyi gelir.
[silindi] Baya önce konuşulmuş ama bebek çıktı mı yukarı.ben 19 haftalığım aşagıda dedi ağır kaldırma dedi.riskli va demedi.ilişki yasak da demedi.napcağımı bilemedim
Ayisigi23 [silindi] bende de aynısı olmuştu sizden daha ileriki haftada. 3 hafta dinlendim bi iş yapmadım sonra bebek tekrar yukarı çıkmıştı. Sizde dinlenin düzelecektir. Bende erken doğum falan olmadı 39. Haftada doğum yaptım.