2 gündür gündüz bir şekilde geçiyor ama gece hiç uyuyamıyorum bugün doktora gittim hafif sancim çıktı doktor progestan ve magnezyum verdi 2 hafta daha durursa iyi olur dedi 1 kasımda tekrar gel dedi hazırlıklı gel sancin artmış olursa o gün doğum olur dedi 37+4 günlük olacak . Bi sorun olur mu oğlumda tam 37 haftalık doğmuştu ama ona Bi kaç hafta öncesi ciğer geliştirici falan yapılmıştı. Dün eşimlede çok fazla tartıştık çok gergindim o yüzden olmuş olabilir mi ama Bi gün oncesi de hafif ağrım vardı.