Mihrimavi o kadar çok bensin ki .. bende 36 ncı haftadayım , aynı düşüncelere sahibim sanki hayatım eskisi gibi olmayacak , bir çocuğa bağlı kalacağım gibi gibi bir sürü şeyler . Hatta çoğu zaman pişman oldum , sonra tabiki bu düşüncemden dolayı vicdan azabı çekiyorum , sürekli gel git duygularım , napcağımı bilmiyorum , o annelik hissi tabiki bana da yüklenmedi , ve başından beri hamileliğim psikolojik olarak berbat geçirdim , bilmiyorum karmakarışığım …